Lifestyle

Lifestyle

Eindelijk een 50plussser aan het stuur

reclame, jeugd,
Autoreclame is vaak een bonanza van hippe jongeren die al swipend, duikend, lachend, feestend en heerlijk onbezorgd door het leven racen. Niks geen senior, want die rijden geen auto. Blijkbaar. MG heeft als automerk eindelijk de 50plusser ontdekt. En hoe!

Als 50Plusser tel je niet mee in de autowereld. Ja, ze kopen ze als enige nagelnieuw, maar dat vergeten reclamemakers en marketeers even voor het gemak. Je gaat natuurlijk niet je reclamedollars spenderen aan oudjes die met de hulp van een rollator achter het stuur kruipen. Of die bibberend een bocht invliegen. Nee, reclamemakers denken slechts in termen van 25 tot hooguit 33 jaar. Een categorie die nooit een nieuwe auto zou kopen, hooguit een tweedehandsje.

MG COMMERCIAL WAARIN DE SENIOR EINDELIJK WEL ACHTER HET STUUR ZIT...

MG heeft wel de ballen om een reclamespotje te maken met senioren in de hoofdrol. Schoonzoon of zoon – dat is niet helemaal duidelijk – komt thuis in een MG racemonster en moet direct de autosleutels afgeven aan moeders. Samen met vader maakt ze even kennis met de paardenkrachten van de nieuwe elektrische MG. Voordat ze uitstappen hebben ze nog even snelle seks achterin. Compleet met beslagen ruit… Meesterlijk en lange neus naar al die hipsters en kansloze jeugd met 0 euro op de bank…

Foto’s: 123RF

Vind je dit een leuk bericht? Like dan onze Facebookpagina

Volg ons op Twitter: @FalderNL en mis niets dat elke dag leuk, interessant of tof is.

Deel dit artikel via:
MANNENPRAAT