Reclame

Reclame

Gillette snijdt onze ballen eraf!

Het scheermessenmerk Gillette heeft een nieuw spotje. Met recht spotje, want het spot hierin met alles wat oprecht mannelijk en viriel is. Miljoenen mannen wereldwijd starten een boycot van het bekende mesje.

Macho  moet weg

Gillette heeft als slogan: The best a man can get. Want hun scheermesjes scheren naar eigen zeggen superglad. In hun nieuwste reclame maken ze van die slogan een zogenaamd lollige variant, gebaseerd op de #Metoo beweging: The best a man can be. In het filmpje zien we mannen en jongens niet langer als stoere macho’s, maar zie je weifelende heren die nog net niet in huilen uitbarsten, omdat ze zogenaamd zulke gemene, hardvochtige, vrouwonvriendelijke vechtersbazen zijn. Nee, mannen, het moet eens afgelopen zijn met dat brallerige testosteron gebrul! Zie hieronder de gewraakte spot en oordeel zelf.

de gewraakte spot van Gillette

Wij zijn geschokt. Is dan niets meer heilig? We mogen dus nu ook al, nota bene van een scheermessen fabrikant, geen mannen meer zijn. Door de feministen zijn we al gecastreerd en nu gaat een ‘eigen’ mannenmerk er nog eens dunnetjes overheen. Op social vragen mannen zich af of ze met het scheermes hun ballen er maar af moeten snijden. Terecht roept ook van de mannen: mannen zijn mannen, en pestkoppen zijn pestkoppen. Dat is een groot verschil. Klaar. Laat ons aub nog een restje mannelijkheid behouden. Bier drinken, knokken, schreeuwen, flirten en gek doen. Daar doen we niemand kwaad mee. Is het niet een beetje makkelijk en simpel, Gillette, om alle mannen over 1 kam te scheren? Gillette, scheer je weg!

Vind je dit een leuk bericht? Like dan onze Facebookpagina

Volg ons op Twitter: @FalderNL en mis niets dat elke dag leuk, interessant of tof is.

Deel dit artikel via:
MANNENPRAAT