Reclames waarover we ons verbaasden

toen

TikTokpareltjes: Cup a Soup, ‘Nu even niet, ja!!’

Nee, geen extra sterke koffie om 16.00 uur, maar een bak oplossoep van Cup a Soup. Wie kent het niet? Ruben van der Meer maakte het goedje waanzinnig populair, niet als manager, maar als inspirator...

Om de soep aan een nieuw publiek te slijten, werd in oktober 1998 de licht absurdistische reclamecampagne “Cup-a-Soup: Succes is een keuze” gelanceerd. De bijbehorende slogan kan iedereen nog zo uit herinnering oproepen: Vier uur Cup-a-Soup. Dat zouden meer mensen moeten doen!, verwijzend naar het tijdstip dat men op kantoor zit en geen energie meer over heeft. In 2001 kwam Sjors ten tonele. Deze manager (“Ik ben geen manager, ik ben een ‘inspirator'”) is de gehele dag uitermate ontspannen, en probeert positieve energie op zijn werknemers uit te stralen. ‘Om mensen te houden, moet je van ze houden.’ Het enige moment waarop Sjors echter niet gestoord wil worden, is uiteraard om 16.00 uur, want dan heeft hij alleen aandacht voor zijn soep. Wie hem dan durft te storen, wordt toegeschreeuwd met de woorden: “NU! EVEN! NIET!

Deel dit artikel via:

Falder.nl is de grootste mannen 50+ site van Nederland.
Vind je dit een leuk bericht? Like dan onze Facebook-pagina.

MANNENPRAAT