Lifestyle

Lifestyle

Halen wij alles uit ons liefdesleven?

Vandaag lanceert Ourtime, de datingservice voor 50-plussers, de eerste tv-campagne. Met de slogan Samen van het leven genieten wil Ourtime vooral de levenslustige 50-plus single aanspreken.

Young at heart

De nieuwe campagne breekt volgens de mannen achter de website met alle bestaande clichés en toont ‘betekenisvolle ontmoetingen tussen twee mensen met dezelfde passie.’ ‘Meer dan bij andere generaties zijn deze singles op zoek naar een partner met dezelfde interesses en hobby’s. Dat is precies wat deze commercial laat zien,’ zegt Roelijne Peters, Market Manager van Ourtime.

De nieuwe tv-commercial viert de young at heart levensstijl van de huidige generatie 50-plussers. In de commercial ontmoeten we Ruben en Anna die niets liever doen dan erop uit trekken met hun motor. Ze vonden elkaar in hun gezamenlijke liefde voor motorrijden op Ourtime, dat als datingsite zijn intrede deed in het voorjaar van 2018. ‘Met Ourtime brengen we de online en offline datingwereld dichter bij elkaar. Vooral bij 50-plussers zijn de events en activiteiten enorm populair. Het is de ideale manier om in een leuke setting nieuwe mensen met dezelfde interesses te leren kennen, want (weer) daten is immers al spannend genoeg,’ legt Peters uit.

Dating wordt leuker met een gezamenlijke hobby...

Midden in het leven

Falder juicht datingsites voor single 50-plussers natuurlijk toe. Niets mooiers dan weer een nieuwe liefde vinden. En dat is al lastig genoeg. Het filmpje had van ons iets spannender gemogen. Maar het moet gezegd: het is weer eens wat anders dan het uitgekauwde en zoetsappige gekweel van jongen ontmoet meisje scenario. 50-plussers zijn over het algemeen mensen met ervaring en redelijk nuchter. Ze staan nog midden in het leven en daar willen ze graag mee verder. De toon en de mensen zijn wat ons betreft dan ook goed getroffen. Dus waar wacht je nog, single Plus held?

Foto stel aan tafel: https://nl.depositphotos.com/stock-photography.html

Vind je dit een leuk bericht? Like dan onze Facebookpagina

Volg ons op Twitter: @FalderNL en mis niets dat elke dag leuk, interessant of tof is.

Deel dit artikel via:
MANNENPRAAT